Case Studies

Manuel loyalitetsklub
Tranquebar havde ikke nogen medlemsdatabase, hvilket gjorde deres loyalitetsprogram til en manuel og suboptimal affære.


Automatiseret kreditvurdering
Modstrøm ønskede at integrere et kreditvurderingsflow i deres salgsproces. Ønsket var en integreret viderestilling af kunderne til en ekstern vurderingsservice med automatisk opsamling af data til videre berigelse af deres godkendelsesproces, for at kunne sikre en stabil kundebase og udbyde produkter med direkte finansiering. Grundet kompleksitet og for ikke at nedprioritere den daglige IT drift, engageredes Loyal.


Multi-brand digital tilstedeværelse
Copenhagen Investments ønskede at samle og professionalisere deres digitale tilstedeværelse på tværs af flere brands og domæner — herunder EasyOffice og EasyClinic.


Digital streamingplatform
B:A:M Universe havde opbygget et stærkt brand og et engageret community, men manglede en samlet digital platform, der kunne rumme hele universet — fra streaming af trænings-, yoga- og meditationsvideoer til salg af rejser og community-aktiviteter. Samtidig havde de behov for en skalerbar løsning, der både fungerede som officiel hjemmeside og som et medlemsbaseret streamingunivers bag login.





